Garantie & Service

HomeLiving XL

Gegarandeerde zekerheid op uw meubels bij HomeLiving XL. Wij bieden meer dan alleen de wettelijke minimumgarantie. Wettelijke garantie houdt in dat een product doet of zou moeten doen wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten. Op alle bij HomeLiving XL gekochte meubels heeft u, naast de minimale wettelijke garantie, maar liefst EXTRA 2 tot 5 jaar garantie, afhankelijk van het meubel.

De garantietermijn staat bij elk meubel vermeld. Voldoet het meubel binnen deze termijn niet aan uw verwachtingen? Neem dan contact met ons op via info@homelivingxl.nl. Zodra wij dit hebben ontvangen, krijgt u binnen twee werkdagen een reactie van ons. Vervolgens bespreken we samen de mogelijkheden en zorgen we ervoor dat we u weer blij kunnen maken.

U kunt ook na afloop van de garantie met een gegronde klacht bij ons terecht. Als u redelijkerwijs mag verwachten dat een meubel na een bepaalde periode, bij een normaal gebruik, nog volledig intact is, laten wij het product repareren of vervangen.

Gegronde klacht
Letop! Er is sprake van een gegronde klacht als deze niet is veroorzaakt door;

  • schade veroorzaakt door opzet of nalatigheid;
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of schade door het niet of niet juist naleven van de gebruiksaanwijzing.


Twijfelt u of u in aanmerking komt voor onze garantieservice? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Ontvangst van uw bestelling
Ondanks onze goede zorgen kan het gebeuren dat een meubel beschadigd of incompleet aankomt. Daarom vragen wij u het pakket na ontvangst te controleren. Constateert u schade of ontbrekende onderdelen? Mail dan direct naar onze klantenservice, eventueel met foto. Claims voor gemonteerde meubels worden niet in behandeling genomen.